FAQ

Power banks

Hvad er en power bank?


En power bank er et ekstern batteri til din smartphone og/eller tablet. Den kan også benyttes til at oplade andre enheder, der har et USB kabel til opladning.

Virker en power bank til alle typer mobiler og/eller tablets?

Ja, så længe dit kabel har et USB stik, som kan tilsluttes power banken, så kan du bruge den til at oplade alle dine enheder. Du skal dog være opmærksom på, at vores mindste power banks ikke er kraftige nok til at oplade en tablet. Se derfor under hvert enkelt produkt, hvad der anbefales til at oplade tablets.

Hvor mange opladninger er der i en power bank?

Vi foretager test af alle vores power banks på iPhone 6. Under hvert produkt er der angivet et ca tal for antal opladninger af din smartphone. Når der står 4 opladninger under produktet, skal du forvente at det kan give 4 opladninger til en iPhone 6, med et batteri på 1810mAh, eller en smartphone af andet mærke med et tilsvarende størrelse batteri. Som tommelfingerregel, så går der ca 2600 mAh til en smartphone opladning. Dette varierer en smule alt efter, hvilken smartphone du benytter og hvor meget du anvender din telefon under opladning. Test er foretaget på flyfunktion og uden at bruge telefonen under opladning.

Hvordan bør jeg opbevare min power bank?

1. Hold din power bank tør. Vand, fugt og andre væsker vil ødelægge de elektroniske komponenter og kredsløb.

2. Anbring ikke din power bank i høje temperaturer. Høje temperaturer forkorter det elektroniske udstyrs levetid, og kan beskadige det indbyggede batteri.

3. Undgå at tabe, eller kaste med power banken. Slag kan beskadige interne komponenter eller kredsløb.

4. Hold power banken væk fra åben ild. Antændelse af produktet og det interne batteri kan forårsage eksplosion.

5. Brug produktet med omtanke. Hvis du har yderligere spørgsmål til korrekt brug er du velkommen til at kontakte os.

Kabler og opladning

Følger der et kabel med til at oplade power banken?

Ja, der følger et mikro USB kabel med til at oplade power banken.

Følger der et kabel med til at oplade min smartphone og/eller tablet?

Hvis din smartphone benytter et micro USB kabel, såsom Samsung, så kan du benytte det medfølgende kabel. Alternativt kan du købe et kabel hos os.

Betaling og forsendelse

Kan man benytte Dankort til at betale med?

Da vi ikke har betalingsaftale med NETS, men med Clearhaus, kan vi desværre ikke modtage Dankort. Vi modtager dog de fleste andre betalingskort, såsom Visa/Dankort, Visa, MasterCard m.fl.

Hvor ofte sender I ordre?

Vi sender ordre hver dag, så du kan forvente at få din pakke indenfor 1-2 hverdage. 95% af vores kunder har dog ordren næste hverdag, hvis de bestiller inden kl 16.00.

Sender I til udlandet?

Vi har desværre ikke muligheden for at sende til udlandet i øjeblikket, men vi arbejder på det. Ved større ordre, så kontakt os for at høre nærmere.

Hvordan kan jeg spore min pakke?

Så snart Post Danmark har registreret din ordre i deres system, så modtager du en mail med et trackingnummer.

Er det muligt at afhente min ordre hos jer?

Nej, vi har i øjeblikket ingen fysisk butik, hvor ordren kan afhentes.

Rabat og reklamation

Min rabatkode virker ikke, hvad gør jeg?

Rabatkoder kan ikke benyttes på produkter, der er nedsat. Hvis det ikke er et nedsat produkt du har lagt i din kurv og rabatkoden stadig ikke virker, så kontakt os og vi hjælper dig hurtigst muligt.

Jeg har fortrudt mit køb, hvad skal jeg gøre?

Se nærmere under vores handelsbetingelser.

Jeg ønsker at benytte min reklamationsret, hvad skal jeg gøre?

Se nærmere under vores handelsbetingelser.